CarLife

Sziasztok A blogomban az autókról , a velük való közlekedésről és minden olyan dologról írok, ami segíthet a minden napokban elevickélni. Hogyan közlekedjünk , mikre figyeljünk, milyen autót válasszunk, milyen üzemanyagot használjunk , a javíttatása az autóknak és minden ami hasznos lehet, de esetleg nem gondoltunk rá.Saját és nálam okosabb ,hozzáértőbb emberek tapasztalatai .Semmi sallang , reklám és nagy szavak , hanem használható információk tapasztalatokból.

Friss topikok

  • Anna Smith: Kötelező az eredetvizsga, de szerintem ez nem felesleges kiadás.. www.eredetvizsga.hu (2013.03.16. 15:53) Vásárlás
  • chéfbácsi: @sztella1: kösze, a színeket meg az oldalt kicsit gatyába rázzuk még és utána jöhet a köv is, addi... (2011.11.09. 22:20) A kezdet..

Címkék

A kezdet..

2011.11.08. 17:49 - chéfbácsi

Régóta gondolkozom rajta , hogy elkezdek írni egy blogot ezzel a témával vagy témákkal kapcsolatban és most időm is engedi így elkezdem.Alapvetően úgy gondolom, hogy ez a CarLife "autós élet" elég sok mindent foglal magában. Én csak egy pár szeletkét ragadok ki, időről időre és osztom meg veletek tapasztalataim és másokét ha van rá igény/jelentkező aki megosztaná egy adott témában.

Azért is kívánkozik ki belőlem , mert talán nem én vagyok az egyetlen akit átvert egy autókereskedő mint szart a palánkon vagy akartak indokolatlanul megbüntetni akár parkolásnál akár a rend őrei vagy karcolták meg az autót de se papír se egy bocs a "tettestől" esetleg törtek már össze és az ezzel esetlegesen járó huzavona vagy tankoltam szar benzint , vettem rossz minőségű gumit az autóra és sorolhatnám nap estig , kismillió ilyen téma van én ezeket vesézgetném ki, mire érdemes figyelni , hogyan kerülhetjük el őket.

És ha már egy olvasó is lesz , akinek akár csak egy témában segít akkor azon kívül , hogy kiírtam magamból még haszna is van :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://carlife.blog.hu/api/trackback/id/tr813363947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sztella1 2011.11.09. 15:31:32

Tetszik a design! ;) És nekem tutira tudsz hasznos tippeket adni, úh olvasni foglak, nincs kegyelem! :)

chéfbácsi 2011.11.09. 22:20:22

@sztella1: kösze, a színeket meg az oldalt kicsit gatyába rázzuk még és utána jöhet a köv is, addig meg összébb gondolom a dolgokat :)
süti beállítások módosítása